sobota 19. listopadu 2011

Standardně vyrovnané výkony

Tak takové prý podává jistý politik, kterého jsem nechtě vyslechla u vaření ( znáte to, ruce v sekané, televize zapnutá, pohádka-pohádka-klip- a najednou jsou tam ONI).
Tak já tedy nepodávám standardně vyrovnané výkony. Já funguji ( také jsem tak dospívala) ve skocích. Kde nic-tu nic, a najednou hop.
Tak prosím pěkně, všichni, kdo se ptáte, kdy jak a kde se zase něco odehraje na téma kočky, terapie, terapeuti, atd., koukněte na http://www.felinoterapie.cz/ . V prosinci máme možnost se sejít. Neříkám, že všichni, kapacita prostor je omezná, ale o gigantickou akci nám nejde.
Sice jsme váhaly: prosinec, vánoce, pečení, dárky, sníh, led...ale pak jsme usoudily, že vánoce jsou svátky klidu a pohody a takové setkání by mohlo být skvělým předznamenáním té krásné doby.
Já kupříkladu neodhadnuté přebytky loňského curkoví vyhazovala z mrazáku zrovna onehdá. Sice jsme se pokoušeli pozřít je o velikonocích, ale nějak to po rozmrazení nebylo ono. Na dárky to letos moc nevidím .Nechtě si vybavuji, že jsem si letos pořídila kočku Wafiyu, jela s í na Světovou výstavu, tam si to užila a tímto přečerpala  fondy asi tak na troje vánoce. Takže letos asi budu vyrábět nějaké rukodělky, no nic, aspoň se všichni posmějeme.
Mimoto - kdo má kočice, ví, že to cukroví , co doma vyrobí, je vynikající, ale servírovatelné jen přátelům nejbližším, protože tu a tam se chloupek vloudí.
a počasí? Tak to zkusíme objednat, aby i ti, kdo by třeba chtěli přijet zdaleka, neměli těžkosti.
Koneckonců - najít  ideální dobu pro cokoliv je těžké. Takže doufáme, že jsme se strefily a že vy budete trefit.

Žádné komentáře:

Okomentovat