pondělí 20. června 2011

Třináctka

Třináctka byla vždycky mým šťastným číslem. Ikdyž, upřímně řečeno, všechna čísla považuji za svá šťastná , takže vlastně nemám šanci být smolařkou v depresi.
Chtěla jsem na tomto místě poděkovat paní Turoňové, která mě velmi účinně nakopla k dalšímu tvůrčímu počinu. Velmi pravděpodobně ve 13. čísle časopisu FAUNA vyjde náš společný článek o felinoterapii a protože ona je osobou veskrze seriozní, i já následovala jejího příkladu a článek má, věřím,  hlavu i patu. Protože má formu dialogu, z některých otázek nebylo lze se vykroutit, takže se možná dozvíte i to, na co v blogu imrvére nenacházíte odpověď.
---------------------------
Chtěla jsem výraz "účinně nakopla" nahradit výrazem "účinně motivovala". Ale motivace zvenčí na mě, jako na řádného Štíra, nezabírá. Takže je to tak, jak psáno, a díky za to.
A ještě: v předchozím, tedy dvanáctém čísle, vychází článek o Mainských mývalích kočkách. Ten tedy není můj,...ale třeba příště :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat