pondělí 23. května 2011

Časový test

Můj třídní profesor z gymnázia, biolog a geograf, nechť mi promine, mě toho z předmětů své aprobace mnoho nenaučil. Dodnes nevím, kde se nalézají některé životně důležité veletoky a v podstatě si pamatuji jen místa, která jsem fyzicky navštívila, ale zato tak, že si vybavím každý kámen. Nějaký svébytný typ paměti...
Zato si pamatuji jeho oblíbené téma Časový test,  a čím dále častěji si uvědomuji geniálnost této myšlenky, na kterou si, nevímproč, nikdo z mých spolužáků nepamatuje ( Zato se dobře orientují v mapách, hm...)
Je to takto, milé děti :
" Pokud si nejste jisti, a potřebujete to vědět, zdali na vás dané osobě skutečně záleží, použijte takzvaný časový test. Čas je totiž tím jediným, co v tomto životě skutečně vlastníte. Vše ostatní je iuzorní, nebo přinejmenším relativní. Čas je tím nejcennějším, co vám může jiný člověk dát, protože je nenahraditelný, vyčerpatelný a nikdo neví, kolik ho vlastně má. Uklidním i ty, kteří věří jen tomu, co se dá osahat, vážit, nebo změřit, protože věrohodnost této teorie je založena na měřitelnosti času. Pokud vám váš milý tvrdí, že vás miluje, zpracujte graf využití časové jednotky. Odhalte prioroty a učiňte zodpovědný závěr. "

Jdu si hrábnout do svědomí a vypnout PC a lehnout si k Maxíkovi. Až mu bude patnáct, už mi to nedovolí ani on, ani (snad) zdravý rozum. A užiju si to - další šanci s miminkem už nedostanu. No nejsem já šťastná osoba?

Žádné komentáře:

Okomentovat